ÅRET SOM GÅTT - DEL 1

sitter och kollar igenom alla bilder från året, SJUKT MÅNGA, och svårt och välja ut några, eftersom jag kan inte ta alla då hade det blivit vääääldigt långt.

januari/februari

elin fyllde år, haha fin bild


jenny med, åt go middag på waldorf med en bunt tjejjer

mars

skolan flöt på, fin solig dag, och skiddag med arbetslaget, chefade över alla elever med att plåga dom i uppförsbackarna och visa hur man skulle åka, LIKE A BOOSSS!!


såklart tog 9A hem innebandy-turneringen, (sjukt viktig vinst) förra 9A tog också hem det, men nuets 9A floppade, för dåååligt!!!

 
friluftsdag i kåbdalis, perfekt väder och härligt umgänge, insåg hur kul det var med utförsåkning när man mest åker längdskidor


många härliga dagar i stugan, tja snygg_tjej97

april


på sportlovet blev det en veckas tur i fjällen med pappa och morbror, det var helt underbart
105 km sammanlagt åkte vi

maj

10-mila, sjuukt kul! ett galet härligt gäng som drog ner till stockholm, speciellt tack till våran härliga ledare Inger!


USM-läger i Dalsland. MAGISKT LÄGER! dom som var där fattar när jag säger: gubben på perrongen, västerås, gormé-middagen, tåg som far iväg när man står och väntar på det, skrattattacker, åh herregud listan kan bli lång

 
MUCK-foto med klassen, jag var en sjuukt peen jeenta (norge<3) och älskade HK-lektioner i mitt hjärta



KLASSRESAN som jag aldrig glömmer, liseberg, shopping och en alldeles underbar tur till en ö i göteborgs skärgård - så himla bra vi hade det!

juni

nu var slutet nära, uttömning av skåpen, och den efterlängtade BALEN som blev grymt lyckad! saknar alla fina 9:or!


mina snygga giiirls! puss på er


jag och vackra matilda
 
haha johanna jag frida i våran raggarbil påväg till balen


jag hade lösnaglar, har alltid så korta naglar, men nu var dom så fina!! dock jobbigt och få bort dom men ska man vara fin får man lida pin


sista dagen med klassen.. SOORLIGT
kanot, solande, badande och massa lekar

dagen med stort D. Skolavslutning, examen från högstadiet, wooho


THE GANG, mina underbara tjejer!


9A, min underbara klass, 3 fantastiska år som bestått av allt möjligt.
älskar det vi hade, haha alltså vi var en knäpp klass, det var få lärare som stod ut med oss, men
vi hade så grymt kul och jag glömmer aldrig våran tid. får sluta skriva nu, ååh men det är svårt, finns
så mycket att säga. KÄRLEK TILL ER ALLA



sommarlovet började, många härliga sommarkvällar


pappa hade 50-års fest, och fredrik var här under midsommaren


så söta tillsammans! linnea och fredrik


haha jag linnea och fredrik på klubbviken



vi fick körde lite kanot med min vän Erik (som tävlar i kanot)
ingen av oss kunde hålla balansen i hans kanot, haha!

TO BE CONTINUED.......





Kommentarer
Postat av: Kusin!

du är fruktanvärt snygg i skolavslutningsklänningen. just sayin

2011-12-30 @ 20:07:51
Postat av: Anonym

heter kajak ;)

2012-01-10 @ 19:17:14
Postat av: ida

SV: haha, okej tack :) vare erik som kommenter eller? hööh

2012-01-10 @ 19:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0