ÅRETS UTNÄMNINGAR

årets roligaste: ol-säsongen
årets veklingar: ettorna
årets låt: vuokatti-låten - ode to the bouncer (svår att glömma)
årets valla-fiasko: mig själv (ställa klisterskidor i ett varmt rum rekommenderas ej, slutar med att du har klister på hela skidan)
årets snygging: chuck bass, som att det ens behövs sägas något här? mums<3<3



årets offer: min mobil, allt för många gånger utsattes min kära ägodel för mobilrapes
årets härligaste: Sigrid, en person som är ungefär som mig! vi kan liksom dansa runt på tc och ta på andras rövar, vara galna, - göra saker som bara vi kan få för oss att göra
årets drog: gossip girl
årets dröm/mål: få komma top 10 på USM-sprinten. att få uppfylla den drömmen är för bra för att vara sann
årets lycka: DD med stina, haha oslagbart!
årets vinst: MARABOU-CHOKLADEN på gröna lund, LÄTTTT
årets raggare: jenny larsson, som gick in i ett okänt hotellrum och raggade upp ett par vitryssar (ålder: 25+)
årets renar: jag och agnes, dom två renarna som alltid har något för sig
årets fall: jag på USM, pladask rakt i leran, kändes som slowmotion och alla tittade, KUL
årets what did you say?!: Erik andersson, vi norrlänningar förstår fortfarande inte din blekinge-dialekt!
kom upp till norr så ska vi lära dig hur man ska prata
årets björn: Björn Cederberg
årets gult ljus: en norrbottning + en blåklädd löpare, hur slutade det hela eller får vi med spänning följa det även nästa säsong?
årets blogg: bigchiefs, ni som var så bra, att ni lade ner bloggkarriären kan ingen av era 109395 läsare förstå.....

Nu får det räcka, innan det spårar mer

Kommentarer
Postat av: Jagheterintebertaiförnamnmenjagärintehellerfråndanmarkjaghetersigridochärnuinorgemenjagborisverigehejdå

Hahahaha grym....T! Specielt att du valde chokladen som årets vinst ist för dd..... RÄTTA TAKTER!!!;)

2011-12-31 @ 16:55:28
Postat av: jenniiii

hahahahah "årets raggare".....

2012-01-01 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0