GOOD STUUUFFF

JULLOV IT IS
efterlängtat, sjukt hur tiden går fort, redan gått halva ettan, vars tog tiden vägen?
nollning, bla. catwalk i matsalen, inflytt i svalan 1, etc.
ett citat från höstterminen:
''kollar ni runt riktigt noga så kan ni se spår av att jabbe och erik har bott där''
än har vi inte gjort det?! men det är nog bara en tidsfråga innan vi gör det.....

JULRACET var ju idag, jag gick hårt in och sattsade brutalt med utklädnaden!
Kan då säga att det var sjukt varmt och det är inte varje dag man ser en kanin åka skidor!!
Jag var alltså en kanin = duracellkaninen = THERESE JOHAUG
Och även fast det var jobbigt och åka runt i kanindräkt, så var det LÄTT VÄRT DET då jag och VB
tog hem priset för snyggast/fulast/mest orginell, (who knows?) 
WOOHO, denna vinst kan jag leva på länge!!!


SMÄXIG


VB AKA SPIDERMAAAAAN

Kommentarer
Postat av: Undertecknad

Söt duracellkanin<333 NORGEPOWER!

2011-12-21 @ 18:59:21
Postat av: elin

haha hur fan hittade du masken? ;) söt cheeey!

2011-12-22 @ 10:19:38
URL: http://elinbrannmaaark.blogg.se/
Postat av: ida

hahaha, fick låna den av agnes! men hon sa först inte vad jag skulle få låna och jag var tvungen och lova att jag skulle ha den, så ;)

2011-12-22 @ 17:53:46
Postat av: www.triotopp.blogg.se

inte får man nå tack här nej!! jag som är tacken till din vins!!!!!!

2011-12-23 @ 12:27:23
Postat av: Anonym

glömde nämna det agnes! men kan också varit en del att jag bar upp den så snyggt och fint när jag åkte också, men tack renis <3333

2011-12-24 @ 19:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0