Home is where the heart is



wooop woop, i'm home baby!
en grymt härlig, skön, och framförallt SOLIG vecka, helt sjuukt mycket sol, man solade, gick och bada i poolen, sola, snabbt gå och bada igen, och så höll det på så typ, haha
jag som hatar att läsa spanska i skolan fick använda mitt språk mycket, det är faktiskt kul och kunna prata, varför vi håller på med massa grammatik och konstigheter förstår jag ej!
pappa skaffade sig en blogg (?!?!?) vad hände där liksom? där han har uppdaterat lite om resan
det jobbiga var bara flygresan hem, gå upp halv 3 på natten för att ta flygbussen - tuuuungt
+ en liten SKITUNGE som sitter och sparkar mot min stol hela tiden och gnäller om allt möjligt, asså var nääära att skälla ut ungen, att man inte kan uppfostra ungarna bättre. Dom ska sitta still och SOVA eller nå! Bara vara tyst iaf. Nej, mina barn ska då vara fina och uppfostrade
ida sundström har talat ut, hahah hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0