CARRY ME HOME TONIGHT




Idag startade som sagt Tour de Kanis. Jag som brukar vara sjukt taggad för sånt här, speciellt när det är flera deltävlingar, var rätt lugn innan start! Men när jag for iväg förvandlades det till nån slags duracellkanin eller nått. Resultatet? Grovbommar 1:an, och sen fortsätter det på den vägen i stort sett hela tiden. Skrattade åt mig själv när jag kom i mål, hahahah, tur att det är flera etapper kvar...

Bara några timmar senare for vi till Vallsberget för parstafett, och del 2! Jag fick turen att åka med Jabbe, grabben som vunnit juniorcup och brons på JSM, ni tror inte jag kände att jag måste prestera?!? Var inte min dag idag, men jabbe var sjukt grym!!  Vi kom iallafall 3:a i skidlinjens ''tävling''.
Nu äre bara att ladda om för kommande etapper som är imorrn.. kommer bli sjukt kul iallafall!!
GOOOOOODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0