DRÖMMEN SKA VISAS PÅ ETT ANNAT VIS



Borta bra men hemma bäst brukar det ju vara. Men för stunden vill jag faktiskt tillbaka till Turkiet och allt det förde med sig därborta. Tråkigt och fara ifrån sandviken folket också. Bilder och andra skojjigheter ska ni få se sen. Nu ska jag invänta Linneas ankomst och njuta av mitt påsklov. Som kommer bli så vackert. Tyvärr inte dom första dagarna, då jag ligger efter i plugget som man fått när varit borta. Smällar man får ta helt enkelt. Mitt officiella lov kan man säga börjar nästa vecka, då blir det en vecka i underbara Göteborg, var längesedan vi sågs. Ett kärt återseende. Drömmer mig redan bort dit. MÅ GOTT. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0