IT'S TIME TO SAY HELLO









Bilder från förra veckans etapp i Tour de kanis som var det ortodoxa!

Kände att jag klämmer in ett inlägg även fast jag inte har tid, men kommer sedan på att jag ska stå över morgonträningen imorrn och vila upp mig inför testloppet som körs på kvällen istället, så nu kör vi ett seriöst inlägg här då!

Tour de kanis idag som sagt, skicrossen var bruuutal, men sjukt kul!! Några fall här och där men fall är bara kul, skrattade mig igenom banan, bara för att det var så kul när alla andra grovplogade eller ramlade. Dock gjorde jag ju själv det men kände inget sug att skratta åt mig själv. När man sedan kommer till en backe där det är spikrakt ner och man stannar till under sitt heat och skriker: JAG VÅGAR INTE!!! Då vet man att höjden av rädsla har hunnit ikapp mig.. hahah så himla mesig!! Och jag som brukar gilla fart, idag kände jag mig som en mes.

Det var ett jääävligt före idag, regn + blöt och tung snö och så uppför en slalombacke.. kände mig tyvärr inte så taggad. Men var skönt och korsa mållinjen iallafall! Så nu är årets upplaga av Tour de Kanis gjord och Martin B har gjort ett grymt fint jobb med detta, alltihop har varit kanoners!! så får väl hoppas att han läser detta :)
Gick ju inte så bra för mig, så nästa år kan det ju bara gå bättre! Förhoppningsvis......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0