MANNEN, MYTEN, LEGENDEN!

Sixten snabb som blixten, som han brukar kallas är känd för sitt afro som man kan se sticka upp på flera kilometers avstånd, tyvärr så har han klippt av det och det var många som ville banka vett i pojkens skalle efter att han gjorde detta tragiska misstag. Ett till misstag denna rackare har gjort var att inte fara till Göteborg på Silva Legue, där han missade både fina banor och massa annat smaskigt! Jag tänker på skvallret som alla mina stalkers här på bloggen vill läsa om!

HELGENS DANSARE: sigrid holmgren
HELGENS RÖV-TAFFSARE: sigrid holmgren
HELGENS BEROENDE: ACHTUNG, spelet som man älskar men samtidigt hatar, beroende blir man iaf!
HELGENS LÅT: (som säkert kommer spelas på varenda tävling) we are young - fun

OCH NÄR JAG ÄNDÅ ÄR INNE PÅ UTNÄMNINGAR SÅ TAR VI ÄVEN DENNA:
VECKANS LEGEND:
SIXTEN WALHEIM
efter att han sagt världshistoriens bästa citat någonsin:

''Alltså IDA SUNDSTRÖM, DU ÄR FAN MIN IDOL!!!''


snodde en bild från dig stina, hoppas det e OK!!

Kommentarer
Postat av: SH

Haha jätteroligt

2012-04-17 @ 07:17:20
Postat av: stinis

det går så bra så!

2012-04-17 @ 14:06:07
URL: http://stinanil.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0