MY FRIENDS ARE GETTING HIGHER THAN THE EMPIRE STATE






Här får ni några bilder från igår, himla fin dag!
Mina kära classmates bestämde sig för en spontantripp till folkan och hälsa på mig
Sedan ser jag att min cykel inte står där den ska stå, får panik, och hittar den sedan hängandes i flaggstången
Upptäcker sedan att dom har busat med min facebook också
NU ÄRE KRIG POJKAR!! For sedan till ICA och handla massa gotta med mina brudisar, hålla koll på livesändingen mellan brynäs-skellefteå, pratade om gamla minnen från 1:an, vad som komma skall, osv. Mysig kväll!
Sedan bestämmer vi oss för att ge igen på pojkarna, hahah nämner inget här men var ganska så kul kan jag då säga. Sedan bums i säng, och nu sitter jag här, hemma i storstan igen, och en fin helg som väntar på mig
Hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0