PURSUIT OF HAPPINESS




Denna vecka har minst sagt varit händelserik kan jag då säga. Enough said. Inget mer om det här på bloggen inte. Något jag däremot kan berätta är att jag gjort hyss och blivit utsatt för hyss. Jag, larsa och Boman hade grymma planer mot triotoppen. Då jag hade som plikt att ge igen på Julia då hon hade ett stort finger med i spelet mot mig förra veckan! Dock hann vi inte fylla hela deras kök som det var tänkt, men nog blev det blött för dom ändå. Känner att detta krig kommer att hålla på till sommarlovet...

Igår var det löptest, 3 km. Det blev girlpower på träningen då vi var 5 st tjejer! Kändes bra, men känns som att jag har mycket mer att ge, om jag känner min kropp rätt, vilket jag tycker att jag gör. Sluttiden blev 11.13, jag fick höra av Sture att det var 3:e bästa tid genom tiderna (!) Jag var även 8 sek snabbare än på coopertestet som är på en platt friidrottsbana och denna bana var kuperad. Så det var kanske inte så dåligt trots allt. Är grymt taggad på att göra om coopertestet och se om jag kan förbättra det. Även backtest om cirkus 3 veckor, taggar upp redan nu då!!!

Idag blev det ett mycket fint pass med calleh, jossan och jenny! Vi besteg några berg här och där, grymtttt. Sedan fick jag göra min premiär i systrarna larssons caddy - så vackert. Nu är jag hemma och far tidigt till stockholm imorrn - silva league rond 2. Dock är det inte denna fredag man helst vill missa...... men men, ni vet vars ni hittar mig i helgen iaf. Huvudstaden, längesen sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0