THE BEST WAY TO SUCCEED IN LIFE IS TO ACT ON THE ADVICE WE GIVE TO OTHERS.


Randåm pics.

Hemma bra, borta bäst. Så äre. Göteborg var alldeles för bra för att vilja åka hem, dock svek vädret lite men annars har allt varit himla bra. Som vanligt när man är på ol-resor. Först blev det träningsläger, sedan blev det tävlingar i helgen. Lördagen var jag väldigt nöjd med. Tror jag aldrig orienterat så bra någonsin förut, allt stämde på i stort sett alla punkter. Förutom riktningen ibland, men petig kan man ju alltid vara. Nu är jag iallafall back in byn och Tour de Kanis startar redan imorrn. (??!!?) Vad hände med tiden? Kändes som om det var nyss jag la upp videon från förra årets upplaga och längtade till årets. Imorrn dras det igång men känns lite vemodigt att ställa sig på ett par skidor för min del då min ol-säsong nyligt dragit igång, men känner ändå att det kommer bli väldigt roligt! Så vad ska jag göra för att toppa formen till imorrn? Jo, det här:

plugga till SV nationella till på onsdag
plugga redovisning om min fördjupning till på onsdag
+ matte, lite rester, och annat kul.

HEJRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0