YOU SAID THAT YOU COULD LET IT GO






















Jag fotade inte så mycket som jag egentligen brukar göra. Vilket jag inte förstod hur det kunde hända, antar att jag hade för kul för att ta upp kameran. Men när jag sedan kollar igenom bilderna så var det ganska många, därför får ni bilderna i 3 delar istället! Detta är då del 1.

VECKANS BESVIKELSE: att det inte blev någon par-stafett... hade formtoppat mig inför detta sen januari, var målet med hela resan - vinna stafetten, nu fick man inte ens chansen att försöka!
VECKANS CHOCK: att det inte blev någon par-stafett
VECKANS ''KANINTETROATTDETÄRSANT'': par-stafetten
VECKANS FORM: försvann direkt då jag fick reda på att stafetten inte skulle bli av. efter det gick det inte som man ville på träningarna.
VECKANS LÅT: Turkey-feeling - motivering behövs ej.
VECKANS SKÖNING: Annika Carlberg, jag och hon = perfekta kombinationen!! LOVE IT!!!! 
VECKANS VINST: jag och agnes tog hem musikquizet, visar än en gång att jag är grymt vass på musikfrågor! 
VECKANS BÄSTA: Hotellfrukost, hotellbuffé, hotellrum, pool, bastu, ångbastu, jaccuzzi, you name it - himmelriket

Vad mer för smaskigt har jag att bjuda mina nyfikna läsare på då? 

-Enligt rykten var det inte så värst mycket lägerflirtar, men vad spaningspatrullen har sett så var det 2 st personer som satt väldigt länge och pratade. Nämner inga namn, men den ena var från Älvsbyn och den andra var från Sandviken... spännande och se hur det hela kan vidga sig! 

- Svenska pojkar är söta. 

- Jag for dit med 3 st mål, 2 av 3 lyckades jag med! Och tro mig, det sistnämnda målet var inte en lätt match. Oddsen var det högsta som kunde gå, alla var säkra på att det var en omöjlig uppgift jag skulle ta mig an. Ingen hade någonsin lyckats innan. Nu hade jag lyckats. KÄNLSAN VAR OBESKRIVLIG. 

- Vad vore jag utan min ren? Hon finns alltid där för mig, agnes leffler rosendahl - you're the best <3 

- Konstigt att det inte blev mer skvaller än detta tror säkert ni nu. Men ni ska alltid komma ihåg detta: Av allt smaskigt jag skriver om, får ni bara veta ca 1% om. ''what happens in vegas, stays in vegas'' - kunde inte ha vetat ett bättre talesätt, och det får avsluta detta inlägg.  

I KNOW U LOVE ME
XOXO GOSSIP GIRL!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha oh yeah! Grymt härliga bilder!!! Inte avis på era connections med hundarna dock...!;)

2012-04-05 @ 08:36:33
Postat av: Renis

Det är tur att jag har dig med!<3

2012-04-06 @ 17:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0