2012 del 3

Läger i abisko. Vädret var på vår sida för det mesta och det blev magiska dagar uppe på fjället!
 
Fin sommarkväll med brudarna
 
Sen drog vi ner till västkusten i 2 veckor. Hallands 3-dagars, sen sommarens höjdpunkt: o-ringen!!
 
drog till liseberg
 
och köpenhamn 
 
Vad kan man säga än att o-ringen levererade helt galet! Strålande sol hela veckan ut, inte en enda regndroppe, och det resulterade i en rejäl uttorkning för min del, låg däckat hela vilodagen, har aldrig mått så dåligt skulle jag tro..

Plankade in på sjätte, nästa gång så är jag 18 ;) en kväll att minnas!! Sjukt bra stämning 
 
Tränade mycket på ormberget
 
Augusti:
 
Köttade myr i hetta 
Hade det roligt på LK med fina vänner
 
fina sommarkvällar 
 
Solen bjöd till mycket 
 
15 augusti. Dagen som förändrade mitt liv totalt. En léende och skrattande Jonas kommer alltid finnas inom mig.
 
September:
Kommer inte ihåg så mycket av september.. den var fortsatt dyster men SM-stafett gick av stapeln och jag och sigge bakade cupcakes
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0