2012 del 4

Oktober:
Höstpromenad med en efterlängtad louise
 

Ramsau. Som vi hade längtat. Och som det blev magiskt. Vill tillbaaks nuuuuuuuu!
Härligt häng på kvällarna
 
Skol-SM i borlänge. 
 
första snön till byn 
 
November:
Barcelona på höstlovet med pappa och lisa. Mycket trevligt! 
 
Standard häng med victoria på saengs

Blev många turer till valls för åka skidor
 
Myskväll med sigge 
 
Kiruna för läger. Sjukt fina spår och sjukt roligt läger. Avslutades helt perfekt när jag äntligen fick träffa dario cologna. Förälskelsen var ett faktum..,
 
Agnes fyllde 18 och det firades 
 
December:
 

Myskväll
 
Finland. Händer alltid något på dessa skidO resor.. är det inte hemskt boende,så är det problem med minibussarna men det är väl det som gör det så minnesvärt. För kul har vi ändå!
 
Julfest. Så himla kul kväll! 
 
Första scandic cup för denna säsong. 
 
sista avsnittet, sista säsongen av gossip girl. Sad but true., men så fint avslut!!!
 
Finito! 
 
Ett år fyllt med underbara minnen, fantastiska resor, upplevelser, osv. Allt tack vare bästa personerna och bästa sporterna. Vad hade mitt liv bestått av om inte detta fanns? Så mycket jag skulle gå miste om. Och få uppleva alltsammans med människorna runtomkring det hela.. ja,  jag behöver nog inte säga mer. Tack för det, ni vet vilka ni är. Även fast jag fått uppleva mycket bra, så har 2012 varit ett mörkt år. Saknaden är så fruktansvärd stor.''If tomorrow starts without me, don't think we're apart. For everytime you think of me, I'm right here in your heart.'' ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0