HOME

Denna vecka har som sagt varit sjukt bra, mycket bra har hänt mig på en och samma gång, det var som att Gud tyckte att jag hade fått lida tillräckligt i söndags och ville att jag skulle få uppleva lycka igen, haha

* Ewe, Julle och Agnes bjöd mig på glass i stora lass för dom tyckte så synd om mig och vi pratade om lite allt möjligt, TACK så hemskt mycket för det hela brudar, mitt humör blev mycket bättre efter det, ni är bäst!

* Sedan knackar en herre på med en lapp till Agnes. Som sedan skulle visa sig vara en s.k ''skattjakt'' varje lapp ledde någonstans, till slut låg det en lapp i en isbunke och när Agnes sedan öppnade den så var det en bal-inbjudan! Så gulligt! Ewe blev sedan också bjuden på bal av en herre

* Jag fick reda på att jag kommit med till UEM. LYCKA!!!

* I tisdagskväll knackade det på dörrn. Det var en herre som hade med sig en röd ros och som kommit för att bjuda mig på bal!!! Hihi, så nu blir det då alltså bal för min del!  

NU är jag hemma i storstan, har inte varit hemma på 5 (!!!) VECKOR. Ganska sjukt ändå! Åker nämligen till Ö-vik imorrnbitti. Ett kärt återseende kan man säga, då jag var där för 2 helger sen. Hoppas på en fin helg, formen är dock oviss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0