My love is your love



'

Idag har vi dissikerat (stavning?) en grislever och grishjärta
många tyckte det var äckligt och allt sånt där, men nja tyckte inte jag iaf
det är ju kul!!! rensar alltid fisk och sånt i stugan, så snitta upp saker är ju inte så farligt
haha aja det var då en kul lektion det, vi tänkte att det var nödvändigt och föreviga denna fina lektion med bilder

vid 4 idag så kom tv24 norrbotten hit och gjorde ett repotage
om oss åkare som ska till jvm/uem, mycket roligt! (Y)
hoppas det blir ett bra repotage, annars lägger jag inte upp det här, haha
nu ska jag njuta denna sista kväll som sextonåring med lite plugg... ska dra ett seriöst lir med COD denna vecka hade jag tänkt. Så ni som brukar lira cod kan höra av er, hade då tänkt möta larson och CO, kan bli intressant det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0