SEVENTEEN



Vilken underbar dag detta är! För det första så är det min födelsedag
men för det andra är det ju alla hjärtans dag och kärleken sprids som en löppeld i luften!!
Många tycker denna dag är överskattad, själv tycker jag den är fin
Har fått iphone av mami och papi, taack så mycket!! även fast jag kanske inte visar det på bästa tänkbara sätt så älskar jag er och ni är BÄST!
Sedan överraskade Telia och gav mig gelehjärtan, huhu tackar!

Saker som har hänt idag:
* Dejtat Jenny, mys
* Vilat upp mig inför A3:n onsdag och torsdag
* Cupcakes vid tvåfikat!
* Snack inför Ukraina, det närmar sig
* Har stämt dejt nr 2 med julia, ska kila över dit nu

HA EN FORTSATT FIN ALLA HJÄRTANS DAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0