SKELLEFTEÅ





















haha sista bilden<3

Skellefteå hela helgen, FANTASTISKT väder båda dagarna, helt sjukt himla fint! Dessa dagar fick mig att få vårkänslor och har inte upplevt finare dagar denna vinter än dessa, och banorna var sjukt fina dom med, helt otroligt, skellefteå har enligt mig en dom finaste banorna och när man kom upp på berget var utsikten oslagbar.
Boda borg har det också hunnits med, 5-6 timmar springandes ut och in i massa rum, som var helt ologiska enligt mig, slutar med att hela kroppen värker och man somnar direkt när man kommer tillbaka till boendet och vaknar upp nästa dag och undrar varför man har på sig sina kläder... och vad är oddsen att man träffar anna nyberg (lärare) på boda borg?! Självfallet blev det hela en stor himla tävling, tror aldrig jag sett eve och julle så vinnarlystna som då, hahahah. 10 banor klarade vi iaf av, 8 banor klarade anna, SEGER!!!!!!!!!
men ska aldrig mer åka till boda borg, tror jag blev hjärntvättad av allt där.. haha

Kommentarer
Postat av: Ulkan

Jaha, inte fick man någon tack för att jag tog bilderna...



Men tar och lånar några

2012-02-13 @ 19:12:41
URL: http://orienterare.blogg.se/
Postat av: iiiiiiidaaaaa

TACK ULKAN!!! :D :D yeah, you can do that

2012-02-13 @ 19:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0