Talk about our future like we have a clue






Min måndag som alltid innehåller en viss rutin: man ska alltid vila på en måndag
Förra veckan övertygade elin nilsson mig att gymma
denna måndag blev det jennys tur att få ner mig till gymm1
tackar henne nog för det då jag satte personligt rekord på chins, denna gång blev det nästan 9 chins!
8 ½ om man ska vara petig. Ett härligt besked på att min talang på chins håller i sig.
Sedan traskade jag med Agnes till city. Kikade i butiker och hamnade sedan på ICA för att handla.
När vi sedan fick se att godiset bara låg på 4:90 /hg kunde vi ju inte tänka på nått annat än att handla lite godis.


Kommentarer
Postat av: Agnes

IDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

2012-02-06 @ 20:50:30
Postat av: Anonym

hahahaha hej gulle ;)

2012-02-06 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0