efter 31 år!


31 års längtan är nu över, STORT HIMLA GRATTIS TILL GRABBARNA! sjukt kungliga
själv har jag inte varit så insatt i jvm som jag var förra året. Det har gått så bra hela turneringen och när dom till slut kommer till dom här avgörande matcherna, där det är vinna eller försvinna, så har jag helt enkelt inte vågat titta! hahahah, alldeles för nervigt och om dom skulle förlora så hade jag kollat på den där matchen sent in på natten helt i onödan, hahaha japp så har jag tänkt. Men man kan ju inte ungdå dom sköna kommentatorerna chris och renberg! GE MIG EN KRAM CHRIS!!!!! hahahaha, satt och skrattade högt när dom vände matchen mot ryssland i gruppspelet (?) och dom var helt lyriska.

NÅJA, GÖTT MED GULD TILL SVERIGE, BÄST I VÄRLDEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0