I don't wanna be that city girl

Var som sagt i åsarna i helga, TAR TILLBAKA ALLT JAG SA OM KIRUNA!!!
herregud det var då sjukt många norskar, och snygga såklart som vanligt
finn hågen krogh fick man spana in <3 mmmmh, att jag har snackat med han på fb visste ni inte vavavava!?
Och ni kan inte ana vars gjutaren bodde...... det äckligaste stället jag bott på, sönderrivna väggar och naken bilder?! men ska inte klaga allt för mycket, barnen i afrika har det värre än mig. MEN ÄNDå
nåja, ser fram emot nästa helg, UEM-uttagning nr 2 i ö-vik, hoho känner mig redan nervös.. men taggad såklart
IKVÄLL ÄR DET IDROTTSGALAN!!!!!!!!! som jag har längtat, om det klassas som ett tv-program är det då mitt favoritprogram, efter gossip girl då, OCH SENASTE AVSNITTET AV GG KOM UT IDAG, ÄNTLIGEN!!!!!!
min lycka är fullbordad


woho, glad tjej innan avfärd

fanny pimpade upp sin dörr?!


där vi bodde.......bilden får tala för sig själv


sol i åsarna, VACKERT

vad är oddsen?! hittar en båt bakom knuten, nämen NIGHTMARE?!
stämmer då ganska så bra in på det hela, det var en nightmare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0