i'm lookin at, an angel

Igår var jag med mina fina vänner, det hela började tyvärr sorligt då vi åkte till gammelstad för att vara på minnestunden för ella engström, en flicka blott 16 år som omkom i söndags. Det hela är väldigt hemskt, hon var omtyckt i hela luleå och var en glad, omtänksam och underbar tjej. Jag träffade henne på stan dan innan jag skulle utomlands... och nu är hon helt plötsligt borta. Går egentligen inte och föreställa sig. Jag skänker mina tankar åt hennes familj, pojkvän och alla hennes vänner. vila i frid

Sedan försökte vi få varandra på bättre tankar och alla var hungriga (haha, ovanligt????)
vi brukar tycka om att äta
testade mcflurry toblerone, mmmmm gootttt


så fint



bara jag som lyckades sitta still


haha jag och elin


hahahaha en bild säger mer än 1000 ord
amanda skulle krama mig bakifrån, slutar med att mina ben viker sig och vi
både ligger i snön och asgarvar
SÅ LIKT OSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0