jepp

bild 1. ida norén
bild 2. jonas larson
bild 3. victoria
bild 4. boman
bild 5. martin b, andreas almqvist, arm okänd
bild 6. jag, emmaB, Calle H
bild 7. agnes, jag
bild 8. jag

TYVÄRR hade ingen rätt förutom mig själv. grattis till mig
jag och fler personer är förvånad över att inte självaste erik kommenterade detta, skulle säkert kirrat full pott
och föressten, ''erik'', antingen slutar du läsa min blogg, eller så slutar du fråga massa konstiga frågor. för jag blir riktigt less! positiva kommentarer, frågor eller vad du nu hade tänkt dig, annars kan du nu på en gång sluta läsa min blogg. tack på förhand


Kommentarer
Postat av: ida noren

HAHA, de såg ja inte ens själv ;o trodde de va ida nordlund ;P HAHAHA

2012-01-16 @ 18:26:58
URL: http://iiidanoren.blogg.se/
Postat av: ida

hahahhhaha! :D

2012-01-16 @ 18:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0