KSJGEKPOÅWEGJKOWÅ

asså det här är inte kul, det här är inte kul någonstans eller på någon punkt!!!!!
det hela börjar med att man bli förbannad över att nån simmare vid namn therese alhsammar (?!?!) får massa pris hela tiden, nog med att hon fick massa förra året, lägg henne åt sidan detta år.

SEN så vinner en ryttare före MARCUS KUNGEN LEGENDEN HELLNER!!!!!!!
jag är bara så upprörd, besviken, arg, irriterad, mållös, alla möjliga saker, är helt uppe i varv, har skrikit ut min ilska över folkan-området, OM therese hade vunnit jerring priset hade jag snöbadat mig själv

min kommentar några sekunder innan avslöjandet:
- asså ryttaren kommer skrälla eller gå mot alla odds eller, jag lovar!
OCH DET ÄR PRECIS VAD SOM HÄNDER

nu måste jag lugna ner mig i varv... marcus, du ska veta att din flickvän är typ OK, men jag skulle vara en så mycket bättre tjej för dig.. jag älskar dig ändå, i framtiden är det jag som sitter med dig på idrottsgalan, förhoppningsvis får vi pris båda två, hööhöh, anyway, LOVE YOUUUUUUUUUUUU


troligtvis biffare än vad charlotte kalla var på galan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0