UEM- huvudmålet

tävlingen idag behöver vi inte ens snacka om, helt ur form, visst så var det första tävlingen för säsongen, så hade inga krav på det hela precis.. får bryta ihop och komma igen lite nästa helg i åsarna! och helgen efter det är det OBS-tävlingar i ö-vik, och helgen efter det är det OBS-tävling i östersund, OCH HELGEN efter det är det junior-cup i ö-vik, sen har jag inte koll nå mer på den planeringen. haha, så alltså kommer jag inte komma hem till luleå på... EN MÅNAD?!?!
Herregud, helt sjukt när jag tänker efter


Mina mål denna säsong både med skidorna och orienteringen:
* bli uttagen till UEM i skid-ol - det är det största målet just nu, något jag verkligen vill vara med på. än så länge ligger jag gott till.. men 2 tävlingar kvar, så måste kötta jääärnet in i det sista!!!
* om jag kommer med, så vill jag göra bra prestationer på tävlingarna
* silva league börjar till våren, vill verkligen gå bra på dom då dom är ganska viktiga för o-ringen
* tävla i D18 elit på o-ringen, lär bli svårare och komma med detta år än förra o-ringen, och så
är jag första års junior också, så har inte så bra rankning just nu
* men allt är inte bara prestation och vilja gå bra, man måste ha kul också! både på tävlingarna och allt på sidan om också, det är något som funkar väldigt bra i orienteringen, sällskapet runt omkring är verkligen bäst!
* har man roligt, går det också bra!


usm-sprinten


skid-ol lägret i älvsbyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0