ÖSTERSUND

Okej, jag vet inte vars jag ska börja med detta inlägg. Har fått mejl om att jag ska blogga, det har ju nu gått 24 h och 7 min sen jag senast uppdatera. Och jag kan då säga att denna vecka kan vara DEN BÄSTA veckan som jag någonsin upplevt. Från att vara förstörd på söndagen, till att vara hyperglad idag. Helt sjukt hur livet har sina upp och ner-gångar! Fick en kommentar igår:
 Seså Ida!
Ibland måste det gå ner innan det vänder å' går upp! Det är i motgångarna vi växer...
Lycka till!

En väldigt klok kommentar, och tackar så mycket för den också! :)
Det är i motgångar vi växer, så sant som det är sagt!
Som jag skrev tidigare så trodde jag ju att min plats till UEM inte var HELT körd ändå, och idag innan träningen läste Sture upp för alla vem som hade kommit med till JVM och UEM. OCH JAG HADE KOMMIT MED!!!!
Åh, kan inte tro att det är sant. Mitt mål har gått i uppfyllelse, jag ville bara skrika rakt ut när jag fick reda på det. Men ville inte göra dom andra döva. Iallafall, så är jag så glad just nu!
Nu ska jag ge er bilder ifrån en fin helg ändå i Östersund. För banketten var då riktigt najs!
Suttit med Marcus Hellner. Sett Sverige eliten. Skid-ol sändes på SVT. Listan kan göras lång.

ALLA BILDER ÄR COPYRIGHT.
LÅNAR DU BILDER TILL EGET BRUK FÅR DU ALLT SKRIVA ATT DET VAR MINA BILDER.

FÖRST ser vi marcus hellner stå långt bort. Inte kunde vi ana att han sedan skulle hamna i vårat bord. ''Är det ledigt här eller?'' JA, KOM OCH SÄTT DIG SNYGGING!!!!











glad tjej igen!!!

Kommentarer
Postat av: L

ooooh! Vilka najsiga bilder du tagit! I LIKE :D

också väldigt glad för din skulle gällande både de ena&det andra!!! hihihi

2012-02-01 @ 20:57:15
URL: http://norrlandsguuld.blogg.se/
Postat av: I

hihiih tack så mycket! :D

2012-02-01 @ 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0