sometimes I get a good feeling

För ovanlighetens skull så var vi hemma tidigt, alltid så långa resor till tävlingarna
Ska man sammanfatta helgen så vet jag inte vad jag ska betygsätta den på, åh så frustrerande att man går bra ena dagen och nästa dag skit. Men jag vet vad jag gjorde för fel idag, så ska ta nya tag nästa helg, sista tävlingarna innan man får veta om man kommer med eller inte. Ni kan ju ana vad jag kommer ha på tankarna denna vecka........ åh, jobbigt

Skidåkningen kändes iallafall bra, ser man på sträcktiderna så hänger jag med dom bästa och det känns ju kul! Tekniken kan alltid bli bättre, men måste få säga att jag har tagit ett stort kliv framåt i kartläsningen, jag har inte tävlat skid-ol seriöst på mer än 2 år, och från första tävlingen i evertsberg i december till nu har jag sett en stor utveckling. Jag är ju en nybörjare, eller var, nu har jag tagit ett kliv i rätt riktning åtminstonde.
En bra del i det hela var träningen i torsdags då coach E gav mig många bra råd, att jag blev bättre på en träning var självklart roligt! tackar Elin för det!
 Nu hoppas jag att jag kan prestera bra BÅDA dagarna nästa helg!!!

Och fick äntligen träffa min fina tjej Lina i helgen, gudarns snygg tjej, önska att hon började här i älvsbyn nästa år, hehehe, det var då väldigt skönt och se henne, har inte sett henne sen i höstas (!!!), puss på dig söto!

Har jag någonsin skrivit så utförligt och seriöst inlägg som jag gjort nu? hahaha


avslutar inlägget med en bild på snygg-linis!


Kommentarer
Postat av: SigRID

Du är grym ida! Dock lite lol att du som var nybörjare på sporten i år kanske kommer med på uem, what to say, what to say;)

2012-01-22 @ 22:53:07
Postat av: Ida

haha jo, men det är inte en lätt resa dit precis, konkurensen är hård!

2012-01-23 @ 08:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0