take it to the top of the world



WOOHO, tillbaka i ghettot igen.. hahah nästan så att det känns som det!
fööör, jag var hos sigrid igår och sov över där också. Och dom bor på bergnäset, i dom här husen som är asfina, dyra och helt underbar utsikt mot vattnet och allt. Åh, vilket fint hus, hahah, har lovat mig själv att när jag blir stor ska jag bo i ett DRÖMhus, asfin utsikt, stort hus, lyxigt.. and so on, and so on!

Hade det grymt najs hos sigge iaf, hon e då en grym människa och jag längtar röven av mig när hon kommer till byn till hösten! jag ska lära hon allt jag kan, och nu i 1:an ska jag samla på mig erfarenheter och sen ska hon få uppleva samma misstag som jag gjort och så ska jag säga: lilla vän, lilla ettajävel, att man måste lära dig alla dom här sakerna... ;) heheh, nått i den stilen ja! men som sagt, det lär bli grymt iallafall när hon blir älvsbybo!
Och vi har grymma planer på G till sommaren också, åh linnea wejååås, ser du det här så vill jag bara säga att du kommer få besök av 2 norrbottningar inom en snar framtid!
vi hade tänkt kolla coldplay med limpan, men får se hur det hela slutar, nu signar jag ut och måste tagga tävling imorrn eller nå, ganska trött är jag iaf, haha vi somna inte förenns efter 3 igår... och så första tävlingen imorrn... usch, äckligt nervös över hur det hela ska gå

pussHEJ då alla snyggingar

Kommentarer
Postat av: Siggezäta

hehee, ojoj, jaduvet du har en del stafett-misstag att lära mig;) (USM och DD hahahhahahahhaha).



Och sen så har vi ju vår fina lilla hemlighet som vi ska dra fram på nästa disco hehehheheh;))

Btw lycka till imorgon det kommer gå asbra ju!!!

2012-01-07 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0