winter



som sagt en fin vinter dag idag, sett solen för första gången denna vinter?! sjukt vackert var det
jag emma och eve hade det roligt idag
eller dom hade det, som ni ser på första bilden så ser det ut som att vi är bra vänner
men den mörka sanningen visar sig på nästa bild,
jag är bara en stackars ettajävel som är en rank under dom......
men jag vet att dom älskar mig innerst inne. emma är min idol, och hon älskar mig

 jag har konstanterat detta idag:
 * jag orkade 7 chins idag (biffigheten har kommit tillbaka)
 * ed westwick aka chuck bass är SINGEL, woho ska lägga in stöten nu
 * alla verkar nöjda och glada över snygglistan, ingen har protesterat, bra det
 * längtar till helgen, UEM-uttagning + längd-SM, vi ses snart marcus<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0