I'M FEELIN SEXY AND FREE, LIKE GLITTERS RAINING ON ME

Bilder från igårkväll som var väldigt fin, pratade, skrattade, myste, och åt massa gott. Och så lite bilder från andra dagar. Som ni ser så har jag ätit mycket jordgubbar den senaste tiden, hehe. Sommar är jordgubbar. Och idag har det verkligen varit sommar! Varit så mycket regn dom senaste veckorna, så skönt med sol nu, man får passa på och njuta lite extra. Började med att äta en magnificent frukost på balkongen i solen, sedan for jag till stan med lisa, (höhö, igen) och 3/5 saker jag hittade var fynd på rea, SCOORE!! Älskar när man hittar fina saker som dessutom är på rea. Snart är det dags för träning på ormberget, det är till och med jag som håller i träningen, like a boss! Ska köra hårt med alla medverkande, toppform inför o-ringen, svar: ja ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0