LIVING LIFE

Hallihallå!
 
Äntligen har bloggappen kommit tillbaka till min mobil, passar på att blogga lite snabbt så avverkar jag lite bilder och text nu så man slipper ta hela köret när jag kommer hem!

Har avverkat hallands tredagars som gick skit, första tävlingen gick perfekt i början, jag ledde och allt var bra, sen gick det skit. Nästa dag gick det ännu värre, och sista dagen som var jaktstart hade jag ingen motivation alls och löpningen var helt ur form. Känns inge bra det här när o-ringen är blotta 6 dagar bort...Well well.. Se framåt, se positivt ida! Det var behövligt med semester nu innan oringen drar igång. Har hunnit besöka varbergs fästing (något som pappa tyckte att man ska ha sett) och åkt rullskidor på en helt nybelagd asfaltväg som var hur lång som helst, helt perfekt! Idag har jag besökt Malmö, Köpenhamn och Helsingborg, roadtripar här på västkusten, jag gillar! När mamma lisa linnea ville utforska köpenhamns affärer ville jag och pappa hellre på zoo! Har aldrig varit på ett zoo under min livstid så detta var definitivt något alldeles nytt och det var sjukt kul!! Har äntligen fått se björnar på riktigt då jag länge pratat om att jag inte sett nån i skogen när jag orienterat, och såklart savannen och afrikas stoltheter var en klass för sig. Himla händelserik dag kan jag då säga! :D Sen tog vi färjan till helsingborg och nu e vi tillbaka där vi bor just nu och har ätit lite (massa) pizza! Kollat in Tylösand i blåsten och snart ska vi fara ut på nya äventyr! Västkusten är så sjukt nice, tur att resan bara ha börjat, vill inte hem till norr! Hare gött hemma i tråklule eller vars mina läsare nu befinner sig ;) hejdå!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan

Har följt din blogg ett tag nu och måste bara säga detta: fyfan vilken söt och sexig tjej du är! Om du känner att du vill träffas får du kommentera här nedanför så får du mitt nummer! :)

2012-07-20 @ 16:40:15
Postat av: Ida

Haha, oj! Får väl börja med att säga tack antar jag:) Jag skulle gärna vilja veta vad du heter i efternamn!

2012-07-28 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0