EY MATS, IS IT THE LEAD?

Vakna, jobb, äta, jobb, träna, äta, så rullar det på nuförtiden. Kan inte säga att det är det roligaste vardagen just nu, men vad gör man inte för pengar och bli bättre liksom. Märker dock att jobbet tar på krafterna, är inte så fit for fight när jag ska träna. Har iallafall invigt första skatepasset på rullisar idag, har aldrig haft den stabila känslan när det kommer till rullskidor och skate, men men, här sitter jag nu, överlevt passet om än med öm kropp. Sitter och lyssnar på den här roliga kängan som jag länkat ovanför, och drömmer mig bort till o-ringen. Helt sjukt att sommarens absoluta höjdpunkt är ca 3 veckor bort ifrån mig, lyckorus bara jag tänker på det. Sjukt peppad!!! Nu väntar styrelsemöte. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0