IT'S FRIDAY, I'M IN LOVE

Var på ett magiskt rullskidspass med bruden ovanför igår, 2:30 h närmare sagt. Jag som har svårt och få till 2 h, och tiden bara flög iväg och vi flög fram som björgen juniors också. Helt plötsligt hade vi åkt 2:15 och varför inte spetsa till det ytterligare en kvart? Sagt och gjort! Så grymt skönt efteråt. Brukar aldrig vara ute över 2 h så detta var ju typ en stor dag igår för mig :PP haha, nåväl, vi pratade om allt mellan himmel och jord, ett underbart pass helt enkelt! Idag har jag varit på uppdrag, sen tagit TBE-spruta och glott gossip girl i 4 timmar... ja, man blir beroende och min träningsverk försvinner inte så int orkar jag röra på mig heller! Tar en nap nu skulle jag tro. Har fina planer för ikväll. Ha en fin fredag kära vänner! IT'S FRIDAY AND I'M IN LOOOVEEE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0