MEN JAG HAR INTE GLÖMT NÅGONTING, OCH NÄR JAG TÄNKER PÅ DIG SÅ SER JAG DIG STÅ DÄR PÅ DIN GÅRD

Krånglar så mycket nu när blogg.se har bytt design, VARFÖR är frågan. Bildbomb från dom senaste dagarna. Nof-läger med allt vad dess innehöll, varit en räv, bossat över barn, trött ledare, jordgubbs och snöre-ätande, sprungit polar-kampen och insett att jag borde sprungit med polarbears tröjan, schtekar-fredde har varit i luleåtown, söta molly varit på besök, midsommarbilder från stugan, solande, har bränt mig som ni kanske ser, solat ännu mer med mina brudar och tagit igen lite snack så att säga, sommarjobbet har dragit igång på allvar, grovrekat ormberget, där även myggen vilje följa med, HAT åt dessa hemska fulingar, vaskat läsk, 240 stycken närmare bestämt, längtar tills imorrn då vi ska panta dom, hittat perfekta dekorationen som jag ska ha om jag vinner o-ringen, massa kontroller, hur najs? höhö! Har även varit grymt hurtig idag och klivit upp klockan sex för att hinna träna innan jobbet, resulterade i slutkörd tjej när kl var 4, tog powernap på 2 timmar med plutten som sovpartner, nu ska jag ladda batterierna ytterligare för en tuff dag imorrn också. Lite bilder fick ni,  har dock massa andra saker jag inte dokumenterat i bild men får duga detta. Simma lugnt hörrni 

Kommentarer
Postat av: SH

Kungligt kollage!! OL-året kommer kännas tomt utan er 95:or på riks och usm;(((

2012-06-25 @ 22:24:28
Postat av: Anonym

lite jobb med bilderna?

2012-06-26 @ 09:09:52
Postat av: ida

Sigge: Hehe, jaaa jag kommer sakna det jag med! speciellt och dansa runt på TC och ta på andras rövar!;-) hihi puss på dig!

Anonym: Nope faktiskt inte, är färdiga collage och så droppar jag bara bilderna där.

2012-06-26 @ 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0