all these things i've done

första gången någonsin som jag är tillbaka såhär tidigt i byn. kom hit vid 6. idag var det långdistans och tyckte det gick ok. men skid-o är då en
jäääävlig sport alltså. har ramlat, fastnat med skidorna i snö och träd, råkat åka på en snöig väg som visade sig bara ha nån millimeter till snö och egentligen bestod av massa grus, resulterar i självmord för mina älskade skidor, föll framåt och gled och skrapa upp kroppen som nu är mörbultad och trött, plus så händer allt detta då man är så himla trött, huvudet har slutt fungera och benen värker, vadå less tjej?? när man sedan kämpar sig i mål och slutade på 4e plats dagen innan, och har upploppet kvar, så ser man 3e personen i tävlingen framför sig och det är först i mål som räknas, nä då vet man att livet är då inte med en. så en retlig 4e plats idag igen, denna gång var det ju så nära. jaja, ska inte dra upp allt för mycket då det hör till den här sporten antar jag. nu måste jag stenhårtsplugga till två prov som jag tydligen ska ha imorrn. men vad gör man inte för turkiet....



har åkt tåg idag från boden till älvsbyn, väldigt kul med omväxling då det bara är buss man åker annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0