don't let those bastards reel you in

första gången jag njöt av att åka buss, vad hände? kommer hem till mitt ljuva hem, upptäcker sedan till min fasa att jag inte har nån nyckel. kuuul! bara att vänta på att första bästa ska komma hem, hinner spela spel på mobilen, bla tap the frog som jag nött allt för länge men ändå inte lyckats scora fullt på alla nivåer, går ett rykte om att en viss 4a är grym på det här spelet, lessssss. vill också vara bra. det där spelet gör mig egentligen bara frustrerad då det aldrig vill sig.... då det gått ett ganska bra tag och jag fryser bestämmer jag mig för att promenera upp till ormberget. väl där uppe möts jag av en VÄLDIGT öppet skidspår, fick mig själv en chock. har äntligen kommit in till värme, trygghet och mer värme. ska sätta mig i min filosoferar-stol nu och filosofera :)


Kommentarer
Postat av: sigrid

wooooooacchhhh, är det där vid tunneln?! Isf, WHAT THE FUCK?!

2012-03-20 @ 23:21:03
Postat av: sundis

jaaa!!! :O siiiick!

2012-03-21 @ 10:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0