Ett fel närmare rätt, ett sätt att se på saken

SM har nu dragit igång i boden idag. Sprint var det och ej godkänd blev det!
Gick sjukt bra i början, typ flög fram på skidorna och kände mig som björgen junior. Bommade dock grovt efter det men det var inte inte bommen som gjorde denna tävling till en s.k flopp.
Nej, sen kom vi till det här med kartbyte. Har aldrig åkt en tävling som har haft kartbyte i SKOGEN?
Oftast stämplar man som vanligt på en kontroll och sedan brukar kartbytet vara på typ stadion. Men nu var det tydligen så att man skulle stämpla OCH ta ny karta på samma plats?! Något som jag inte fattade, för det enda jag såg var alla kartor som låg där, inte såg jag nån kontroll jag skulle stämpla på?? Aja, taggar om för stafett imorrn med min bättre hälft, min älskade renen-kompanjon AGNES <3 vi ska köttaa och vi både vill ha revansch från idag!!!!

Nu ska jag muntra upp detta inlägg med att bjuda er på den här videon som några av killarna har gjort och som jag tyckte var väldigt roande, hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0