KVÄLLS-FUNDERING/KVÄLLS-FILOSOFIERING

Kom och tänka på en sak då jag var hos triotopp och dom satt och pluggade... oooooch pluggade. tyvärr är jag själv inte så ambitiös och klok och smart och allt sånt som dom är. jag är en galen liten ettajävel som hellre gör galna saker en kväll som denna även fast jag har prov imorrn. tänkte klättra upp på taket och kolla på stjärnorna en fin kväll som denna, men tråkigt och göra det ensammen.
stod istället på marken och kollade på stjärnorna och funderade över livet.

TÄNK VAD LIVET HADE BLIVIT fullständigt komplett om jag hade haft en kompis som var typ exakt som mig i mina bästa stunder! Fatta vad vi hade haft det roligt. det är typ det bästa jag vet här i livet är GALNA PERSONER!!! sånna som kan göra vad som helst, liksom får för sig att göra saker som kom upp i hjärnan från ingenstans. näe, jag och min kamrat hade varit som gjorda för varandra, a true soulmate <3






Kommentarer
Postat av: Esset

Sötttt<333

2012-03-20 @ 08:46:03
Postat av: spader ess

instämmer med föregående talare

2012-03-20 @ 09:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0