Happiness is not about being perfect, but about seeing beyond the imperfections.







Hade varit skönt och få fara hemma en hel vecka... men ska man på JSM så funkar ju tyvärr ej det!
Taggar en hel dag i bil alltså.. nej det blir nog bra det
 ska ladda ner lite bra musik till mobilen så borde man överleva! 

Idag drog jag till stan för att ta TBE-sprutan, som är mot fästingar och sånt.. kan vara bra då jag kommer tillbringa mycket tid nere i söder när orienteringen drar igång. Sedan trosade jag runt på stan som sedan avslutades på Friends och mycket gofika samt en lååång pratstund med min efterlängtade brud, siiiggeee!!
Aslänge sedan, och som vanligt hade vi mycket och säga, asså ni förstår inte hur galet taggad jag är på att det ska bli vår, sommar och att ol-säsongen drar igång!!!! puss på sigge och puss på denna fina dag
PS, har äntligen inskaffat parfymen jag så länge velat ha, MUUUUMS på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0