smärta är svaghet som lämnar kroppen!

veckans i-landsproblem: klenhet!!!
Förut var jag ganska mycket nere i gymmet, men på sista tiden har det inte blivit något alls!

förra veckan knackade det lite lätt på dörren, vi ettor öppnade glatt dörren och bemöttas av några människor som kommit för att ge oss tårta. Några av dessa var bla jacob engström och erik axelsson, tänkte direkt att något mystiskt var i luften. Men tänkte inte mer på det sen, dom är ju 2 snälla pojkar :)
 
''ettajävel 1: men oj, inte hade ni behövt göra det här...., tack så mycket!!! ''
''Anonym person: vi ville visa våran kärlek till er, visa att vi tycker om er så mycket''

nja, så var det tyvärr inte.

jag blev direkt nervös då dom sa att ja skulle göra ett styrke-test. jag som är så klen, jag är inte i form, tänkte jag och pulsen steg sakta men säkert. jag fick direkt en bild framför mig som visade hur jag var tvungen och pumpa på chinsstången medans den biffigaste killen på hela skid, förmodligen i hela skidsverige, killen som går under namnet VB stod och skrek vid sidan om hur klen jag var.....

MEEEN, så blev ej fallet. Istället gjorde vi ett annat sorts styrke-test som förblir hemligt här på bloggen, och annars också. 

veckans motto: det kan aldrig bli för mycket armhävningar!!! 
från och med nu ska jag köra armhävningar plus situps varje dag, för att se om jag kan få min klenhet att försvinna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0