äta, träna, sova



Känner mig i en väldigt bra form just nu. Sprintcupen gick bra igår, benen var pigga, och det blev en vinst! När man äntligen får till bra lopp så stiger självkänslan rejält. Så nu är jag inne i ett riktigt härligt flow där allt är så härligt! Skönt att man känner sig i form nu när det är 10-mila till helgen. Hoppas det blir en fin helg!

För övrigt så längtar jag till slutet av maj, då jag får veta ett besked som jag hoppas blir verklighet, det är ett mål som gör att jag även blir motiverad till att träna, träna, träna, nöta, nöta, nöta. Skulle vara så kul om det gick i uppfyllelse. Men det kommer bli tufft, men hoppas kan man alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0