FINNS INGA VINNARE I LEKAR FÖR TVÅ, INGA VINNARE DET ÄR BARA SÅ


Dagen började bra, med ett grymt skönt pass i skog som innehöll rätt mycket snö men också barmark, taggar om för fler sånna pass! Sedan får man veta av sin engelska lärare att man har eng nationella imorrn.. tack för den överraskningen.

På kvällen styrdes det upp ett fotbollslir för 4 pers. Grymt kul var det ändå! Den tappra skaran var jag, jenny, KE och Nobbe. Vill ni veta en dold talang om mig så är det att jag är ruskigt bra på att pricka ribba, så vill någon utmana mig i träffa-ribba-KM-tävling så är ni varmt välkomna att träda fram!! Har massa plugg jag måste göra, men känner att en dejt med sängen lockar mer. Behöver all kraft jag kan få om jag ska tampas med nationella imorrn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0