SO GOOOOD



AAAAH, äntligen hemma.. har frågat 5 busschaufförer, gått tillbaka till folkan, gått till stationen igen, frågat om fel buss 2 gånger till, sätter mig sedan på bussen till luleå, men det är mjölkturen !! som går genom boden och sunderbyn, så 1,5 h buss, men inte ska jag egentligen klaga. ''man får ju lyssna på mer musik'' som Almqvist uttryckt sig en gång. Nu e jag hemma och mina ben värker och sängen vill ha mig. HEJRÅ 

HOHO, mina fina justin bieber affischer då han var typ tolv hänger fortfarande så fint på min vägg... varför har jag aldrig tagit mig tid och ta ner dom är frågan.....

Kommentarer
Postat av: Anon

FÖR ATT MAN EJ SKA TA NER JUSTIN BIEBER AFFISHER SPECIELLT INTE BILDER FRÅN HANS BÄSTA PERIOD<3

2012-05-15 @ 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0