WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL



Japp, jag skiter i bloggen just nu. Känner ingen motivation till att pladdra på denna sida. Iallafall inte nu när jag har 124560 saker som ska vara klart i skolan. Det har hänt så mycket skojj att jag inte ens orkar sammanfatta det här. Eller kan säga lite:

* sprint-cupen gick jätte bra, känns som att det kan bli en fin säsong.
* underskatta ALDRIG calleHs oanade talanger. Speciellt inte om du ska köra en tävling mot han och han bestämmer straffet för den som förlorar...!!
* skol-if matchen närmar sig.. är sjukt taggad!
* vi värmer upp med löptest dagen innan....

Och till sist, så fick jag för mig att göra nån form av videoblogg, lär ha varit första och sista gången. Bryr mig egentligen inte vad ni tycker om den, HATERS GONNA HATE, SÅ PUSSHEJ!!!!!!!!!

PS. följ mig på instagram om ni vill: idasundstrm

Kommentarer
Postat av: Digris

Fett niceeee vb!!! Fortsätt med det bruuuuden!

2012-05-11 @ 22:07:55
Postat av: ampan

HAHA, fett kuL!

2012-05-12 @ 16:59:18
Postat av: dedu

hahah skön!

2012-05-12 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0