LET ME HEAR YOU SAY THAT WE ARE MOVING FORWARD

HELGEN I BILDER
 
Lördag: gjorde mormors specialare. (skålen) frukost, mellanmål och kvällsmål hela tiden när jag var liten!
 
Tränade med Sigge, sjukt nice pass med en sjukt nice brutta!
 
  På kvällen blev det hockey. Är grymt kul och titta! Dock har jag alltid suttit med luletröjan, men denna gång blev det utan då jag inte hittade den hemma. Men vinst blev det iallafall! (Har fått för mig att tröjan ger tur så)
 
 
Söndag
 
Åkt skidor med jenny. Så himla skönt efteråt. Nu ska jag bara vara och ta det lugnt. (Se OTH) Sen blir det byn ikväll, känns som det var jätte längesen. Man önskade ju att det kunde sett ut såhär men denna är som sagt från paradiset Ramsau!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0