LYCKO-DAG

Photo: Gilla vår sida och dela bilden så deltar du i utlottning av denna Haglöfs Corker, värde 699kr. Dragning måndag 12/11 kl 17 =)
Idag har det verkligen varit min dag! Till och börja med så blir jag mer och mer taggad med att arbeta med vårt uf-företag, och allt där går bra än så länge, sen har jag köttat på älvåkra international stadium, och sen har jag skrattat högt och mycket med ett par härliga personer i matsalen, sen SEEEN kommer vi till det bästa: Jag har vunnit ryggsäcken ovanför!!!! Sport-ringen hade en tävling på facebook där man skulle dela och gilla, vet inte hur många tävlingar jag har gjort detta för, men aldrig vunnit. Och så idag så ba händer det!!! ÅÅÅH, var så sjukt glad så hoppade runt och tjoade. Så imorrn ska jag hämta den, inskaffar mig bara mer och mer haglöfs känner jag, hehe

Kommentarer
Postat av: Mami

Du är en lyckotjej <3

2012-11-13 @ 14:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0