ORDNING&REDA, GLITTER, OCH FJÄRILAR

Hemma i ett grått, dimmigt och lite smått regnigt luleå. Men inte behöver jag egentligen klaga då jag har fått uppleva Barcelona i sol. Och camp nou. Och god mat. Och relaxat och laddat batterierna. Mer om resan får ni se senare. Att det redan är 5:e november skrämmer mig en aning. Vars tog tiden vägen? Allt går så fort, snart fyller fina Agnes år och snart drar skid-tävlingarna igång. Hojåhej, var det inte nyss sommar? Nu ska jag se OTH, har ytterst saknat det, en aning. Sen är det stämt dejt på b-näset med sigge. Fin lördag!
 

Kommentarer
Postat av: stinis

3:dje november är det väl ändå allt?;)

Svar: hahahaha! du har så rätt! dagvild jag är!!! ;)
None None

2012-11-03 @ 17:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0