TISDAGS INTERVJUN med SIGNE

Denna vecka har vi en prao-elev på besök. Det är ingen mindre än Signe Leffler Rosendahl, som även är syster med Agnes. Det har gått 2 dagar här i byn och jag kände att det var dags för en intervju med denna härliga brud som även springer för världens bästa klubb, syftar ej på någon norsk klubb som sägs heta Halden. Såklart är det OK Renen!
 
Jag trippade över till Svalan 2, där bruden håller hus denna vecka. Men hon var ej där, jag skymtar ut genom dörren och ser sedan någon komma med röd kappa och stilrena glasögon. Hon hade tydligen varit i vallaboden men inte vallat.
 
1. Hur känns det att vara i Älvsbyn?
Det känns väldigt bra, kanis är så vackert!
 
2. Vad har du fått göra dom senaste dagarna som praktikant, har sture bossat nåt?
Inte så mycket egentligen. Coach from hell har inte riktigt kommit fram än!
 
3. Har du sett några snygga boys här idrottslinjen än?
Ohja! Men jag vågar inte säga namn, för då kanske Agnes blir sur om jag tar någon av hennes pojkar. Hehe!
 
 
3 snabba

plumsa i myr / löpa på hed

svalan boys / ugglan boys

o-ringen / ok renens klubbmästerskap (anledningen: där finns det mer snygga killar!)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0