TISDAGSINTERVJUN med JENNY NORDLUND

Denna intervju kommer att handla om en ettajävel, en tjej som vet vad hon vill och lämnar inget över åt slumpen. Det är en skön brud med bred dialekt som härstammar från Norrfjärden. Hon är ingen mindre än Jenny Nordlund! När jag kommer in i svalan ser jag ungen sitta i soffan med fetaste datorskärmen med självfallet märket: Apple. Vi drar direkt igång med frågorna.
 
 
1. Har du sett våran ''singellista''?
Nej det har jag inte, visste faktiskt inte om det. Men det är något jag ska ta och kolla upp direkt efter denna intervju!
 
 
2. Trivs du bra i svalan? Är det full rullle hela tiden?
Jå, nog trivs jag är bra här. Det är gode lugnt nu, men du skulle ha sett i början av terminen, då jääävlar var det rulle hela tiden!
 

 3. Ska ni ettajävlar (tjejer) göra en snygg-lista?

Det spelar ingen roll, men nog hade det varit nice. Sigrid är sugen (väldigt) på att göra en sånn lista, så vem vet, den dyker nog upp inom snar framtid!

 

 4. Har hört att du är megasuperpro på fotboll, men vi ska ju möta skol-if i innebandy, (typ) ska du ställa upp där och föra laget till vinst?

Självklart! (Och dunkar näven hårt i bordet) Jag har spelat det förut.

 

5. Jaha, var det längesen?

Nä vette fan, spelade med pojk-laget. Men det är grymt kul, men tiden räcker inte till allt. Oj juste, får se om jag kan spela matchen, är ju skadad men ja tror på mirakel!

 

 Jag tackar för intervjun och ser i ögonvrån hur jenny slänger sina fingrar på tangentbordet och söker på: singellista skidlinjen på google.se, hon skriver även in ett namn, (är snäll idag så det får utebliva på denna intervju) hon fnittrar till när hon fick rätt svar på sin sökning.

 

3 snabba:

 blonda killar / brunett killar

 mjölk / syra

 northug / hellner

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0