HÄNDERNA MOT HIMLEN

Ol-säsongen är nu över, och skol-sm gick skit. Måste bryta ihop och komma igen nästa år. Ska ju vinna SM-guld. Om det ändå kunde vara så lätt. ''Nothing worth having, comes easy'', som sagt.
 
Vill ni veta hur jag spenderade min söndagskväll? Kommer till Gävle kvart över 4, och tåget går 00.34. Sitter och ruttnar ett tag på stationen för att sedan ta oss till bio Gävle. Ser Ted, helt okej film ändå. Äter på donken, kommer tillbaka till stationen halv tio. Bara 3 h kvar då. Men som att SJ kommer i tid. nej nej. Slutar med att tåget går hem kvart över ett. Åker sen nattåg och fryser hela natten, vaknar av att nästa station är Älvsbyn, vi slänger oss upp i ett ryck och stressar ut. Är äcklig och har nu duschat. Ska aldrig mer åka tåg.
 
Idag ska jag tvätta, handla, och plugga. Ser ut att bli en kul dag.. men måndagsfikat räddar mig nog. Nä, orkar int vara nå mer bitter i detta inlägg. Men som sagt, min blogg, mina ord. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0